ТМ «Смак Українських Карпат» є гарантією того, що продукція, маркована нашим логотипом, походить з Карпатського краю, має високу якість та і відмінний смак, відповідно до встановлених критеріїв. Власником ТМ «Смак Українських Карпат» є громадська спілка «Карпатський Смак», створена за ініціативи виробників регіону Українських Карпат.

Дві компанії представлять торгову марку на BioFach 2017 в рамках Національного павільйону України:

Вперше ідея створення регіональної торговельної марки (ТМ) для кращого позиціонування на ринку якісних продуктів харчування, які походять з Карпатського краю, була запропонована у 2010 році виробниками регіону. У цьому ж році ця ідея була задекларована під час фестивалю «Смачний Спас» у селі Спас Коломийського району Івано-Франківської області.

Популярність харчових продуктів з Українських Карпат була підтверджена проведеними дослідженнями думки споживачів, яке проводилося з ініціативи швейцарсько-українського проекту «Сертифікація в органічному сільському господарстві та розвиток органічного ринку в Україні» (перша фаза проекту), який фінансується Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія).

У листопаді 2013 року ініціативна група виробників, представників громадських організацій з чотирьох областей створила громадську спілку «Карпатський смак», яка є власником ТМ «Смак Українських Карпат».

Детальніша інформація в буклеті.